Каталог

Контакт центр

067-799-799-6

с 09:00 до 20:00

Контакт центр

067-799-799-6

Пн.-Сб. з 09:00 до 20:00

Нд. вихідний

Зворотний дзвінок Швидке замовлення за телефоном

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

КАТАЛОГ

Контакт центр

067-799-799-6

Пн.-Сб. з 09:00 до 20:00

Нд. вихідний

Зворотний дзвінок

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Умови обміну/повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» на протязі 14 календарних днів  з моменту покупки, клієнти можуть повернути товари, придбані в інтернет-магазині Bone.ua за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів »: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або за іншими причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, крім дня купівлі.

НЕ підлягає поверненню/обміну товар:

✔ якщо втрачено його товарний чек (накладна) виданий споживачеві разом із проданим товаром
✔ якщо немає гарантійного талона
✔ якщо товар був в експлуатації
✔ якщо пошкоджено упаковку (без упаковки)
✔ якщо він відноситься до одного з видів товару:

  • гребінці, гребінці, масажні щітки
  • одноразова продукція
  • пензлі та набори пензлів
  • голки, комплектуючі та аксесуари
  • пилки, бафи, полірувальники
  • перукарські ножиці
  • манікюрні інструменти
  • лаки та гель-лаки
  • товари в аерозольній упаковці
  • шпильки та шпильки для волосся
  • акційні та знижені в ціні товари

Обов`язково особисто та ретельно перевіряйте товари в момент отримання в магазині, поштою або від кур`єра. В іншому випадку претензії щодо невідповідності якості, стану або нестачі товару НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Як зробити обмін/повернення товару?

Самостійне привезення товару до магазину

Надсилання товару через Нову Пошту

1. Привезення товару до інтернет-магазину згідно з його графіком роботи. Товар надається в комплекті з:
- товарним чеком на даний товар (дата купівлі повинна бути не більше 14 календарних днів);
- упаковкою товару (вона повинна мати початковий вигляд, який був при придбанні товару).
Товар повинен мати ознак його використання. У разі невиконання вищевказаних норм, менеджер має право відмовити у прийнятті товару на обмін/повернення.

1. Повідомлення у телефонному режимі менеджера інтернет-магазину про ваші наміри, відправлення товару через Нову Пошту. Відправлення товару провадиться за рахунок клієнта.  Товар надається в комплекті з:
- товарним чеком на даний товар (дата купівлі повинна бути не більше 14 календарних днів);
- упаковкою товару (вона повинна мати початковий вигляд, який був при придбанні товару).
Товар повинен мати ознак його використання. Після надсилання товару клієнт сповіщає менеджерів про дану дію методом повідомлення номера декларації для отримання товару (смс повідомлення, повідомлення на e-mail)

2. Менеджер інтернет-магазину вивчає всю отриману інформацію, після чого має право відправити товар на експертизу до сервісного центру. У цьому випадку клієнту видається документ, що підтверджує факт даної передачі, після чого протягом 3 днів менеджер набирає клієнта для прийняття подальших рішень згідно з наведеними нижче варіантами. Якщо товар на експертизу не передається, менеджер зобов`язаний запропонувати на вибір наведені нижче варіанти вирішення проблеми

2. Менеджер інтернет-магазину вивчає всю отриману інформацію, після чого має право відправити товар на експертизу до сервісного центру, про що клієнт повідомляє в телефонному режимі. Протягом 3 днів менеджер надає клієнту інформацію для прийняття подальших рішень згідно з наведеними нижче варіантами. Якщо товар на експертизу не передається, менеджер зобов`язаний запропонувати відразу на вибір наведені нижче варіанти вирішення проблеми.

  1. Варіанти вирішення проблеми обговорюються з клієнтом, після чого робляться відповідні дії. Можливі варіанти:

А) нестача товару підтвердилася і  вимога клієнта - обмін товару на аналогічний товар . У такому разі, провадиться обмін товару (на аналогічний). Клієнт власним коштом доставляє товар для обміну (самовивіз, кур`єрська служба, Нова пошта або будь-який інший варіант).

Б) недолік товару підтвердивсявимога клієнта повернення коштів . Проводиться повернення коштів шляхом їх перерахування через Приват24, або готівковим отриманням в інтернет-магазині.

В) недолік товару підтвердивсявимога ремонт товару . Менеджер передає товар до сервісного центру, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок інтернет-магазину. Передача товару можлива через самовивіз, нову пошту або кур`єрську службу, що обговорюється з клієнтом у телефонному режимі.

р) недолік товару не підтвердивсятобто. пошкодження товару з вини клієнта  – менеджер передає товар до сервісного центру, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт устаткування з допомогою клієнта. Передача товару можлива через самовивіз, нову пошту або кур`єрську службу, що обговорюється з клієнтів у телефонному режимі.

  1. Варіанти вирішення проблеми обговорюються з клієнтом, після чого робляться відповідні дії. Можливі варіанти:

А) нестача товару підтвердилася і  вимога клієнта - обмін товару на аналогічний товар . У такому разі, провадиться обмін товару (на аналогічний). Пересилання товарів відбувається через нову пошту за рахунок клієнта.

Б) недолік товару підтвердивсявимога клієнта повернення коштів  – провадиться повернення коштів шляхом їх перерахування через Приват24.

В) недолік товару підтвердивсявимога ремонт товару  - менеджер передає товар у сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок інтернет-магазину. Передача товару можлива через Нову пошту, що обговорюється із клієнтом у телефонному режимі.

р) недолік товару не підтвердивсятобто. пошкодження товару з вини клієнта  – менеджер передає товар до сервісного центру, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт устаткування з допомогою клієнта. Передача товару можлива через Нову пошту, що обговорюється з клієнтами у телефонному режимі.

Усі дії, пов`язані з пересиланням товару, що повертається чи підлягає обміну, оплачуються клієнтом.

Усі дії, пов`язані з пересиланням товару, що повертається чи підлягає обміну, оплачуються клієнтом.

 

Кошик